Ми тут: Головна Статті та блоги Альпінізм Осіння Альпініада

Екстремал

Осіння Альпініада

e-mail Друк PDF

Цієї осені Буковинська горосходиця - Любов Бойко піднялась на вершини Казбеку, Ельбрусу і  Маттерхорну

Цієї осені  Буковинська горосходиця

Любов Бойко

здійснила  серію сходжень на вершини Кавказу і Альп - 14 і 18 вересня Любов зійшла на кавказські піки Казбек і Ельбрус, а 7 жовтня піднялась на вершину легендарного альпійського Маттерхорну.

Ось її розповідь про сходження:

Матерхорн – гора мрія, за вершину якої треба боротися. Так вийшло, що сходження на гору ми запланували в жовтні в складі чотирьох чоловік (я, і троє київлян). Всі ми там були вперше, в кожного є якийсь досвід та рівень підготовки. Досвід досвідом, але пробитого маршруту ми не знали. А піднімалися з швейцарської сторони маршрутом Хьорлі.  Планували за один день піднятись на вершину і спуститись в нижній притулок Хьорлі. Вийшли о 4 ночі. З початку підйому почали натикатись на стіни та обледенілі схили, пошук маршруту займав багато часу, розуміли що йдем не по маршруту і пролазимо точно не 3б, декілька раз прийшлось повертатись у пошуках кращого варіанту. Так як нас було четверо то проходження ділянок займало багато часу.  На середині маршруту ми зрозуміли що до темноти не встигаємо навіть до аварійного притулку Солвей, не кажучи вже про вершину. Та й погода почала псуватись. В темноті ще важче було орієнтуватись, та й холод пробирав сильно і лізти було ще складніше. Тільки після опівночі ми зайшли в аварійний притулок Солвей. На наступний день погода сильно зіпсувалася. Пориви вітру 80 км/год, видимості нема, сніг мете, ми навіть з хатинки не виходили. Вранці 7 жовтня мали спускатись донизу, але передумали. Вже тільки двоє, я і Володимир Северин пішли на вершину. Вийшли досить пізно близько девятої ранку, близько третьої дня ми стояли на вершині Матерхорну. Повернулися в Солвей за темна. Вирішили ще ніч заночувати там (хоч ні їжі ні спальників в нас не було) і зранку вчетвером спустились донизу. Спускались переважно дюльфером . Вершина складна і потребує значної підготовки, але однозначно вартує щоб на неї підійматись!

Фото зі сходжень

Останнє оновлення ( П'ятниця, 04 травня 2018, 08:21 )